مارک چرمی best fashion
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

مارک چرمی best fashion توسط  تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است. این مارک از جنس چرم مصنوعی می باشد که با فرآیند چاپ طرح(حکاکی لیزر) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی چرم نقش بسته است.

مارک چرمی نمونه ای از یک مارک و لیبل شیک و زیباست که بر روی پوشاک نصب می‌شود. استفاده از این مارک محصول شما را خاص خواهد و جلوه دیگری به آن می‌بخشد. از مارک و اتیکت چرمی در شلوارجین، کاپشن، پالتو و پوشاک چرم استفاده می‌شود. استفاده از مارک چرم تاثیر مثبت و مستقیمی در برندسازی محصولات شما خواهد داشت. برندسازی با نصب لیبل چرمی بر روی محصولات نشان‌دهنده کلاس کاری پوشاک شما می‌باشد و در خریدار حس مثبتی ایجاد می‌کند.

مارک چرمی را می‌توان در رنگ‌های متنوع تولید کرد. جنس ماده اولیه در ساخت مارک چرمی می‌تواند چرم طبیعی یا مصنوعی باشد. این مورد با توجه به سلیقه و هزینه مورد نظر فرد سفارش دهنده تعیین می‌شود. برای نمایش نام و نشان خود بر روی مارک چرمی روش‌های مختلفی وجود دارد. در روش نخست شما می‌توانید متن یا لوگوی خود را تولید کرده و به مارک چرمی متصل کنید. در روش دیگر می‌توانید متن و لوگو خود را به صورت حکاکی لیزری بر روی سطح مارک چرمی ایجاد کنید.

برندسازی فرآیندی است که به تدریج و با رعایت دنباله ای از اصول به دست می‌آید. استفاده از مارکی زیبا و مناسب می‌تواند به این روند سرعت ببخشد. مارک چرمی بیانگر کیفیت نام تجاری شما و اهمیتی است که به محصولات خود می‌دهید.





:: برچسب‌ها: ساخت مارک چرمیxسفارش مارک و لیبلxقیمت مارک و لیبلxمارک و لیبل ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: